DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
18 Каришинські читання >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8245
|
Назва: | Теоретико-методологічні засади індивідуалізації навчання іноземної мови на природничо-географічному факультеті |
Автори: | Черньонков, Я.О. Рожкова, Н.Г. |
Ключові слова: | індивідуалізація навчання навчання іноземної мови вища освіта майбутній вчитель система освіти підготовка фахівців |
Дата публікації: | 2011 |
Короткий огляд (реферат): | Підвищення уваги до розвитку системи освіти, підвищення вимог до надання освітніх послуг потребує модернізації української системи вищої педагогічної освіти, впровадження європейських норм. Одним із найважливіших стратегічних та пріоритетних напрямків модернізації системи освіти сучасної України має стати підготовка фахівців на рівні міжнародних вимог. Індивідуалізація навчання іноземної мови на немовних факультетах як один із пріоритетних напрямків розвитку вищої освіти України потребує особливого аналізу. |
Опис: | Черньонков Я. О.Теоретико-методологічні засади індивідуалізації навчання іноземної мови на природничо-географічному факультеті / Я. О. Черньонков, Н. Г. Рожкова // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції [«Методика викладання природничих дисциплін у вищій школі». XVІІІ КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ], (Полтава, 26-27 травня 2011 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В.Г. Короленка / За заг. ред. проф. М.В. Гриньової. – Полтава: Астрая, 2011. – С. 199-201. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8245 |
Розташовується у зібраннях: | 18 Каришинські читання
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|