DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
18 Каришинські читання >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8243

Назва: Три барьера в обучении взрослых и пути их преодоления
Автори: Христофорова, Т.А.
Булавин, В.И.
Жмуркова, И.В.
Ключові слова: барьер мышления
барьеры в обучении
барьер чувств
барьер воли
воспитание личности
развитие самостоятельности
ученик
Дата публікації: 2011
Короткий огляд (реферат): В процессе обучения взрослых учеников преподаватель может обратить внимание на существование субъективных препятствий к эффективному усвоению учебного материала. Эта субъективность может касаться как ученика, так и самого учителя. Такого рода препятствия часто выступают в виде опасений: боязнь сделать ошибку, страх не понять, боязнь самостоятельности, недостаток уверенности в себе, нежелание рисковать, страх перед практикой и творческими задачами, перед новой информацией, которая может изменить прежние взгляды.
Опис: Христофорова Т. А. Три барьера в обучении взрослых и пути их преодоления / Т. А. Христофорова, В. И. Булавин, И. В. Жмуркова // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції [«Методика викладання природничих дисциплін у вищій школі». XVІІІ КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ], (Полтава, 26-27 травня 2011 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В.Г. Короленка / За заг. ред. проф. М.В. Гриньової. – Полтава: Астрая, 2011. – С. 195-197.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8243
Розташовується у зібраннях:18 Каришинські читання

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
90.pdf177,94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок