DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
18 Каришинські читання >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8203
|
Назва: | Організація кабінету природознавства у контексті цілісності вивчення природи |
Автори: | Ільченко, О.Г. |
Ключові слова: | кабінет природознавства вивчення природи навчальний кабінет школа профільна школа лабораторні приміщення засоби навчання |
Дата публікації: | 2011 |
Короткий огляд (реферат): | У Положенні про навчальні кабінети загальноосвітніх навчальних закладів указано на доцільність комбінованих кабінетів, у яких поєднано предмети,
що належать до однієї галузі. Проте кабінет природознавства серед вказаних у
положенні відсутній. Розробка методичних основ організації такого кабінету є
актуальною в час переходу навчального процесу до профільної школи. Цій
проблемі присвячена дана стаття. |
Опис: | Ільченко О. Г. Організація кабінету природознавства у контексті цілісності вивчення природи / О. Г. Ільченко // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції [«Методика викладання природничих дисциплін у вищій школі». XVІІІ КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ], (Полтава, 26-27 травня 2011 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В.Г. Короленка / За заг. ред. проф. М.В. Гриньової. – Полтава: Астрая, 2011. – С. 137-140. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8203 |
Розташовується у зібраннях: | 18 Каришинські читання
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|