DSpace
 

DSpace of Korolenko poltava national pedagogical university >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2017(15) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8138

Назва: Характеристика моделі формування готовності майбутнього педагога професійної школи до організації самостійної роботи учнів
Автори: Броннікова, В.Б.
Ключові слова: педагог професійної школи
самостійна робота учнів
організація самостійної роботи учнів
готовність
формування готовності
модель
моделювання
Дата публікації: 2017
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовано модель формування готовності майбутнього педагога професійної школи до організації самостійної роботи учнів. Схарактеризовано структурні елементи моделі, які органічно поєднуються: методологічно-цільовий, змістово-процесуальний, результативно-оцінний.
Опис: Броннікова В. Б. Характеристика моделі формування готовності майбутнього педагога професійної школи до організації самостійної роботи учнів / В. Б. Броннікова // Естетика і етика педагогічної дії : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – К. ; Полтава, 2017. – Вип. 15. – С. 172–181.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8138
Розташовується у зібраннях:2017(15)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Bronnikova.pdf372,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок