DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2017(15) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8138

Название: Характеристика моделі формування готовності майбутнього педагога професійної школи до організації самостійної роботи учнів
Авторы: Броннікова, В.Б.
Ключевые слова: педагог професійної школи
самостійна робота учнів
організація самостійної роботи учнів
готовність
формування готовності
модель
моделювання
Issue Date: 2017
Краткий осмотр (реферат): У статті обґрунтовано модель формування готовності майбутнього педагога професійної школи до організації самостійної роботи учнів. Схарактеризовано структурні елементи моделі, які органічно поєднуються: методологічно-цільовий, змістово-процесуальний, результативно-оцінний.
Описание: Броннікова В. Б. Характеристика моделі формування готовності майбутнього педагога професійної школи до організації самостійної роботи учнів / В. Б. Броннікова // Естетика і етика педагогічної дії : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – К. ; Полтава, 2017. – Вип. 15. – С. 172–181.
URI: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8138
Appears in Collections:2017(15)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Bronnikova.pdf372,81 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback