DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2017(15) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8101
|
Назва: | Наукові засади діалогічної навчальної взаємодії у вищій школі |
Автори: | Семеновська, Л.А. |
Ключові слова: | навчальна взаємодія діалог педагогічний процес навчання викладання педагогічне спілкування комунікація |
Дата публікації: | 2017 |
Короткий огляд (реферат): | На основі аналізу фундаментальних філософських (М. Бахтін, В. Кемеров, С. Франк та ін.), психологічних (В. Зінченко, Б. Мещеряков, О. Леонтьєв та ін.) і педагогічних (І. Колеснікова, О. Сідельковський, Є. Федотова та ін.) праць з’ясовано, що загальнонауковим підґрунтям для розуміння основ взаємодії є твердження про духовну сутність людини, про діалогічний спосіб її існування в історико-культурному та освітньо-виховному просторі; доведено, що забезпечення діалогічної навчальної взаємодії є сутнісною характеристикою педагогічної діяльності; встановлено, що навчальна взаємодія є варіантом соціальної взаємодії, яка володіє її основними рисами, характерними ознаками і в той же час реалізує специфічну й важливу для буття та становлення індивіда мету: сприяння саморозвитку особистості. |
Опис: | Семеновська Л. А. Наукові засади діалогічної навчальної взаємодії у вищій школі / Л. А. Семеновська // Естетика і етика педагогічної дії : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – К. ; Полтава, 2017. – Вип. 15. – С. 17–25. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8101 |
Розташовується у зібраннях: | 2017(15)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|