DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Філологічні науки >
2016(24) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8067

Название: Функціонально-стилістичні особливості безеквівалентної лексики сучасної української мови у поетичному тексті
Авторы: Тупиця, О.Ю.
Ключевые слова: поетичний текст
мовна картина світу
композиція поетичного тексту
сильні позиції
безеквівалентна лексика
Issue Date: 2016
Издатель: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Краткий осмотр (реферат): Безеквівалентна лексика (далі БЛ) належить до найдавніших шарів у словниковому складі сучасної української мови, чим зумовлена традиційність її використання в текстах різних стилів і жанрів – від фольклору до сучасних літературних творів. Увага до вивчення цих одиниць у функціонально-семантичному плані, крім відображення національно-мовної (етнічної) картини світу та особливостей вияву авторського світобачення, також умотивована спробою дослідити смислову ієрархію поетичного тексту. Отже, актуальність нашого дослідження зумовлена важливим завданням сучасної лексикології та стилістики – вивченням функціонально-семантичних особливостей БЛ у композиції поетичного тексту. Інтерес викликає ієрархія елементів смислу, що виникає безпосередньо в структурі поетичних творів.
Описание: Тупиця О. Ю. Функціонально-стилістичні особливості безеквівалентної лексики сучасної української мови у поетичному тексті / О. Ю. Тупиця // Філологічні науки : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2016. – Вип. 24. – С. 94–101.
URI: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8067
Appears in Collections:2016(24)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Tupitca.pdf346,22 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback