DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Філологічні науки >
2016(24) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8063

Назва: Форми інтертексту в п’єсі Б. Шоу «Пігмаліон»
Автори: Ніколенко, К.С.
Ключові слова: Б. Шоу
Пігмаліон
інтертекст
інтертекстуальність
художній образ
тема
мотив
Дата публікації: 2016
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): П’єса Б. Шоу «Пігмаліон» (1912) є яскравим зразком «нової драми», що засвідчила зміни в літературі й театральній системі кінця XIX – початку XX століття. Цей твір уже понад століття з успіхом іде на сценах багатьох театрів світу. Його проблематика й поетика висвітлена у працях вітчизняних (В. Матюша, М. Павлов, Ю. Дяків, О. Любченко та ін.) і зарубіжних (В. Уолл, Ч. Берст, Дж. Рейнольдс, Л. Конноллі та ін.) дослідників. На особливу увагу заслуговують роботи Е. Бентлі “Bernard Shaw”, Р. Харві “How Shavian is the Pygmalion We Teach?”, М. Крейна “Pygmalion: Bernard Shaw’s Dramatic Theory and Practice”.
Опис: Ніколенко К. С. Форми інтертексту в п’єсі Б. Шоу «Пігмаліон» / К. С. Ніколенко // Філологічні науки : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2016. – Вип. 24. – С. 59–69.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8063
Розташовується у зібраннях:2016(24)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Nikolenko.pdf373,1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок