DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра психології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Багатовимірність особистості: теорія, психодіагностика, корекція >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7978

Назва: Земна філософія освіти: зрозуміти багатовимірну людину на основі категорії "Земля"
Автори: Клепко, С.Ф.
Ключові слова: філософія освіти
багатовимірна особистість
проблеми освіти
прогресивізм в освіті
течії філософії освіти
Дата публікації: 2017
Короткий огляд (реферат): Серед проблем філософії освіти інноваційної доби однією з головних є міра її конструктивності. У широкому сенсі конструктивність філософської концепції може бути інтерпретована як адекватна відповідність її елементів багатовимірній особистості. У вузькому сенсі конструктивність філософської концепції, зокрема, філософії освіти може бути визначена як її змістовна спрямованість «на діло», що забезпечуватиме особистості гармонійну єдність її діяльності як на благо суспільства, так і «на себе».
Опис: Клепко С. Ф. Земна філософія освіти: зрозуміти багатовимірну людину на основі категорії "Земля" / С. Ф. Клепко // Багатовимірність особистості: теорія, психодіагностика, корекція. Зб. наук. праць за матеріалами Всеукр. наук.-практ. семінару з міжнар. участю (м. Полтава, 23 березня 2017 р.) [Електронний ресурс] / ред. колегія: С.Д. Максименко, М.І. Степаненко, С.М. Шевчук, Н.В. Сулаєва, К.В. Седих, В.Ф. Моргун (відп. за випуск). – Полтава: ПНПУ імені В.Г. Короленка, 2017. –С. 98-105.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7978
Розташовується у зібраннях:Багатовимірність особистості: теорія, психодіагностика, корекція

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
22.pdf316,44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок