DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Психологія і особистість >
2017(2) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7974
|
Назва: | Особливості самоставлення підлітків позбавлених батьківського піклування |
Автори: | Яновська, Т.А. |
Ключові слова: | підлітки позбавлення батьківського піклування рефлексія розвиток самосвідомості ставлення до себе самоставлення підлітків самосвідомість підлітковий вік |
Дата публікації: | 2017 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена теоретичному аналізу джерел розвитку ідентичності у підлітковому віці. Період дорослішання, змістом якого є перехід від дитинства до дорослого життя, пов’язаний із розвитком самосвідомості дитини підліткового віку. Аналізується проблема ставлення до себе в структурі самосвідомості підлітка. У поступовому процесі самопізнання власних якостей у підлітків зберігається та ж сама послідовність, що і при пізнанні інших. Характеризуються особливості формування самоставлення підлітків, позбавлених батьківського піклування.
Самоставлення по-різному розвивається у підлітків, позбавлених батьківського піклування і які ростуть у сім’ях. У дітей, що залишилися без піклування батьків, рано формується реальне уявлення про свою майбутню професію, на відміну від дітей, які ростуть у сім’ях. |
Опис: | Яновська Т. А. Особливості самоставлення підлітків позбавлених батьківського піклування / Т. А. Яновська // Психологія і особистість. – 2017. – № 2 (12). – С. 71–79. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7974 |
Розташовується у зібраннях: | 2017(2)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|