DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Психологія і особистість >
2017(2) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7974

Назва: Особливості самоставлення підлітків позбавлених батьківського піклування
Автори: Яновська, Т.А.
Ключові слова: підлітки
позбавлення батьківського піклування
рефлексія
розвиток самосвідомості
ставлення до себе
самоставлення підлітків
самосвідомість
підлітковий вік
Дата публікації: 2017
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена теоретичному аналізу джерел розвитку ідентичності у підлітковому віці. Період дорослішання, змістом якого є перехід від дитинства до дорослого життя, пов’язаний із розвитком самосвідомості дитини підліткового віку. Аналізується проблема ставлення до себе в структурі самосвідомості підлітка. У поступовому процесі самопізнання власних якостей у підлітків зберігається та ж сама послідовність, що і при пізнанні інших. Характеризуються особливості формування самоставлення підлітків, позбавлених батьківського піклування. Самоставлення по-різному розвивається у підлітків, позбавлених батьківського піклування і які ростуть у сім’ях. У дітей, що залишилися без піклування батьків, рано формується реальне уявлення про свою майбутню професію, на відміну від дітей, які ростуть у сім’ях.
Опис: Яновська Т. А. Особливості самоставлення підлітків позбавлених батьківського піклування / Т. А. Яновська // Психологія і особистість. – 2017. – № 2 (12). – С. 71–79.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7974
Розташовується у зібраннях:2017(2)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Yanovska.pdf376,46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок