DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Філософські обрії >
2008(19) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/788
|
Назва: | Філософсько-теоретичні засади в навчальній системі єпископальних шкіл та шкільного театру доби средньовіччя |
Автори: | Цебрій, І.В. |
Ключові слова: | середньовічна освіта епіскопальні школи шкільні театри історія театру історія освіти філософія освіти середньовічна філософія |
Дата публікації: | 2008 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | Середньовічна освіта в контексті її спадковості від античної та вагомого внеску в формування вчених засад Просвітництва
завжди виступала одним із найбільш дискусійних питань світової науки. Саме в часи Середньовіччя почалося формування сучасного західноєвропейського індивідуалістичного світогляду та були закладені основи вищої школи. Ця доба
характеризується як локальними острівками піднесення культури у варварських королівствах на світанку нової релігійної
епохи, так і поступальним характером становлення і розвитку освіти в часи класичного Середньовіччя. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/788 |
Розташовується у зібраннях: | 2008(19)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|