DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Технологій та дизайну >
Кафедра професійної освіти, дизайну та безпеки життєдіяльності >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Дизайн-освіта майбутніх фахівців: теорія і практика >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7840
|
Название: | Значення дисциплін інженерно-технологічного спрямування при підготовці майбутніх дизайнерів у вищих навчальних закладах |
Авторы: | Орлова, Н.С. |
Ключевые слова: | дизайн дизайнер дисципліни інженерно-технологічного спрямування |
Issue Date: | 2017 |
Краткий осмотр (реферат): | Для успішного розвитку суспільства важливо взаємодоповнювати науку, мистецтво і виробничі технології, особливо, в ході підготовки фахівців з дизайну для різних галузей життєдіяльності. Дизайн-освіта у вищому навчальному закладі (ВНЗ) спрямована на формування у студентів професійних якостей, творчих здібностей, інтересів тощо. Підвищення рівня фундаментальної та спеціальної фахової підготовки неможливо реалізувати без належного теоретичного та науково-методичного їхнього обґрунтування. На протязі всього періоду формування освітньої системи підготовки фахівців з дизайну, існували різні підходи до розуміння змісту та обсягів навчання студентів інженерно-технологічним дисциплінам. Вже із самого початку розробки теорії і методики дизайну поставало питання оптимальної співпраці дизайнерів, конструкторів та виробників. |
Описание: | Орлова Н. С. Значення дисциплін інженерно-технологічного спрямування при підготовці майбутніх дизайнерів у вищих навчальних закладах / Н. С. Орлова // Дизайн-освіта майбутніх фахівців: теорія і практика : матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. заочної конф., (21–22 берез. 2017 р., м. Полтава) / уклад. Є.В. Кулик, І.В. Савенко ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка, каф. основ виробництва та дизайну. – Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2017. - С. 133-139. |
URI: | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7840 |
Appears in Collections: | Дизайн-освіта майбутніх фахівців: теорія і практика
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|