DSpace
 

DSpace of Korolenko poltava national pedagogical university >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Фізичного виховання >
Кафедра теоретико-методичних основ викладання спортивних дисциплін >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Новітні теоретико-методичні й методологічні засади розвитку фізичної культури в умовах сучасної загальноосвітньої школи >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7808

Назва: Сучасні тенденції розвитку природничонаукової підготовки майбутніх фахівців фізичної культури
Автори: Хоменко, П.В.
Ключові слова: фізична культура
фізичне виховання
професійна підготовка
природничонаукова підготовка
природничонаукова освіта
Дата публікації: 2016
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано сучасні тенденції розвитку природничонаукової підготовки майбутніх фахівців фізичної культури. Визначено оптимальні поєднання принципів та напрямів реалізації природничо-наукових знань у процесі навчання у педагогічних ВНЗ. Виявлено роль та місце природничонаукової підготовки в контексті вимог до професійних знань і професійних функцій фахівця.
Опис: Хоменко П. В. Сучасні тенденції розвитку природничонаукової підготовки майбутніх фахівців фізичної культури / П. В. Хоменко // Новітні теоретико-методичні й методологічні засади розвитку фізичної культури в умовах сучасної загальноосвітньої школи : матеріали регіонального науково-методичного семінару. – Полтава : Видавець Шевченко Р. В., 2016. – С. 56-60.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7808
Розташовується у зібраннях:Новітні теоретико-методичні й методологічні засади розвитку фізичної культури в умовах сучасної загальноосвітньої школи

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
13 Хоменко.pdf184,26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок