DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Фізичного виховання та спорту >
Кафедра теоретико-методичних основ викладання спортивних дисциплін >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Новітні теоретико-методичні й методологічні засади розвитку фізичної культури в умовах сучасної загальноосвітньої школи >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7793

Назва: Учитель фізичної культури - організатор здорового способу життя
Автори: Зайцева, Ю.В.
Ключові слова: фізичне виховання
учитель фізичної культури
здоровий спосіб життя
педагогічний процес
функції учителя фізкультури
Дата публікації: 2016
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито професійні функції, знання, уміння і навички учителя фізичної культури, необхідні для реалізації професійної діяльності у загальноосвітніх навчальних закладах і встановлено його роль в організації здорового способу життя учнівської молоді. Формулювання мети статті – розкрити професійні функції учителя фізичної культури, встановити його роль в організації здорового способу життя підростаючого покоління.
Опис: Зайцева Ю. В. Учитель фізичної культури - організатор здорового способу життя / Ю. В. Зайцева // Новітні теоретико-методичні й методологічні засади розвитку фізичної культури в умовах сучасної загальноосвітньої школи : матеріали регіонального науково-методичного семінару. – Полтава : Видавець Шевченко Р. В., 2016. – С. 36-39.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7793
Розташовується у зібраннях:Новітні теоретико-методичні й методологічні засади розвитку фізичної культури в умовах сучасної загальноосвітньої школи

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
8 Зайцева.pdf179,27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок