DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Фізичного виховання та спорту >
Кафедра теоретико-методичних основ викладання спортивних дисциплін >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Новітні теоретико-методичні й методологічні засади розвитку фізичної культури в умовах сучасної загальноосвітньої школи >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7779
|
Назва: | Модель оптимальної організації учбових занять у школі "Повного дня" на основі системної побудови великих і малих форм занять |
Автори: | Кириленко, О.І. Сирота, І.О. |
Ключові слова: | школа учбові заняття фізичне виховання навчальний процес школа "Повного дня" форми занять |
Дата публікації: | 2016 |
Короткий огляд (реферат): | Автор статті констатує, що сьогодні однією з перспективних моделей визнається робота школи «повного дня», де учбовий процес денного
перебування учнів поєднується з системою заходів позаурочного характеру. Дане
ствердження визначило проблему дослідження, яка полягає в науковому обґрунтуванні і
розробці педагогічних технологій, організаційно-методичних умов, що дозволяють
реалізувати безперервність процесу фізичного виховання в школі «повного дня» на основі системної побудови великих і малих форм занять і використовувати наявний розвиваючий педагогічний потенціал учбових закладів «повного дня» з найбільшою віддачею. |
Опис: | Кириленко О. І. Модель оптимальної організації учбових занять у школі "Повного дня" на основі системної побудови великих і малих форм занять / О. І. Кириленко, І. О. Сирота // Новітні теоретико-методичні й методологічні засади розвитку фізичної
культури в умовах сучасної загальноосвітньої школи : матеріали регіонального науково-методичного семінару. – Полтава : Видавець
Шевченко Р. В., 2016. – С. 4-8. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7779 |
Розташовується у зібраннях: | Новітні теоретико-методичні й методологічні засади розвитку фізичної культури в умовах сучасної загальноосвітньої школи
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|