DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра психології >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7673

Назва: Ознаки психотравмуючої ситуації у професійно-педагогічній діяльності викладачів ВНЗ
Автори: Дзюба, Т.М.
Ключові слова: психотравмуюча ситуація
вищий навчальний заклад
викладач
мобінг
професійно-педагогічна діяльність
Дата публікації: 2017
Короткий огляд (реферат): Мета дослідження здійснити емпіричний аналіз ознак мобінгу як психотравмуючої ситуації у професійно-педагогічній викладача ВНЗ. У професійно-педагогічних колективах ВНЗ явище мобінгу також не є виключенням. На думку С.О. Дружилова, у професійно-педагогічній діяльності має місце так званий інституційний мобінг – моральне переслідування працівників із використанням таких інституцій як атестація персоналу, кваліфікаційні іспити, розгляд службових суперечок тощо.
Опис: Дзюба Т. М. Ознаки психотравмуючої ситуації у професійно-педагогічній діяльності викладачів ВНЗ / Т. М. Дзюба // Психологія травми: дискусійні питання психологічної допомоги. Тези Міжнародної науково-практичної конференції (м. Запоріжжя, 20-21 квітня 2017 року) / упорядн. Іщук О. В. – Запоріжжя: «Copy Art», 2017. – С. 28-29.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7673
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Dziuba_T_Psy_travma_VNZ.pdf240,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок