DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра психології >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7668

Назва: Інтерактивне навчання: особливості створення мультимедійної презентації з психології
Автори: Дзюба, Т.М.
Ключові слова: психологія
інтерактивне навчання
мультимедійна презентація
інноваційне навчання
Дата публікації: 2016
Короткий огляд (реферат): Побудова освітнього процесу у вищій школі ґрунтується на ідеї розуміння освіти як невід’ємної ознаки людського буття, як спрямованого процесу становлення та самостановлення відкритої, вільної, гідної, духовної, творчої особистості. Загально визнаним є той факт, що друга половина – кінець ХХ ст. і початок XXI ст. – це період глобальних інновацій у всіх сферах культури, економіки, техніки, суспільного й індивідуального життя. Не оминають ці процеси й освіту. Наразі в системі освіти найбільш значущою особливістю є реалізація стратегії організації інноваційного навчання.
Опис: Дзюба Т. М. Інтерактивне навчання: особливості створення мультимедійної презентації з психології / Т. М. Дзюба // Психологічні координати розвитку особистості: реалії та перспективи: збірник наукових матеріалів Всеукр. наук.-практич. конф. (20 травня 2016 року, м. Полтава) / За аг.ред. С. П. Яланської. – Полтава: Видавець Шевченко Р.В., 2016. – С. 49-53.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7668
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Dzuba_T_Interaktiv_navchannia.pdf264,36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок