DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2016(17) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7619

Назва: Особливості організації соціально- педагогічної діяльності в школах України
Автори: Штефан, Л.А.
Ключові слова: соціальний педагог
діяльність
школа
організація
функції
напрями
зміст
специфіка
Дата публікації: 2016
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): У статті аналізуються мета, завдання, напрями, функції, принципи, форми й методи організації соціально‐педагогічної діяльності у школах на сучасному етапі розвитку українського суспільства; дається визначення шкільної соціально‐педагогічної служби; характеризуються її структурні підрозділи. З’ясовано, що соціально‐педагогічна служба створюється з метою забезпечення ранньої допомоги й втручання в життя дітей та їхніх сімей, коли соціальні або сімейні обставини призводять до конфлікту дитини з освітою, соціумом та власним здоров’ям.
Опис: Штефан Л. А. Особливості організації соціально- педагогічної діяльності в школах України / Л. А. Штефан // Витоки педагогічної майстерності : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2016. – Вип. 17. – С. 201–208. – (Педагогічні науки).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7619
Розташовується у зібраннях:2016(17)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Schtefan.pdf984,2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок