DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2016(17) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7614

Назва: Обгрунтування вибору методу моделювання у дослідженні процесу розвитку полікультурної компетентності майбутніх викладачів
Автори: Султанова, Л.Ю.
Ключові слова: майбутній викладач
полікультурна компетентність
метод моделювання
метод наукового пізнання
структурно-функціональна модель
модель
Дата публікації: 2016
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): У статті представлено узагальнене визначення моделювання як методу науковго пізнання й визначено специфічні особливості моделювання. Дано універсальне визначення моделі, яка є відмінну рису моделювання за Марвіном Мінським. Проаналізовано етапи моделювання. Охарактеризовано класифікацію моделей за Б.О. Глінським. Обгурнтовано логіку вибору нами структурно‐функціональної моделі для дослідження розвитку полікультурної компетентності.
Опис: Султанова Л. Ю. Обгрунтування вибору методу моделювання у дослідженні процесу розвитку полікультурної компетентності майбутніх викладачів / Л. Ю. Султанова // Витоки педагогічної майстерності : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2016. – Вип. 17. – С. 169–174. – (Педагогічні науки).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7614
Розташовується у зібраннях:2016(17)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Sultanova.pdf945,37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок