DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2016(17) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7611
|
Назва: | Концептуальні основи фундаменталізації змісту педагогічних дисциплін у підготовці майбутніх учителів початкової школи |
Автори: | Садова, В.В. |
Ключові слова: | майбутній вчитель зміст педагогічних дисциплін фундаменталізація професійно-педагогічна підготовка початкова школа |
Дата публікації: | 2016 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | У статті представлені результати наукового дослідження в царині дидактики вищої школи: висвітлено широке коло теоретичних і практичних питань, пов’язаних із підвищенням якості професійної підготовки майбутнього вчителя початкової школи шляхом фундаменталізації змісту педагогічних дисциплін. |
Опис: | Садова В. В. Концептуальні основи фундаменталізації змісту педагогічних дисциплін у підготовці майбутніх учителів початкової школи / В. В. Садова // Витоки педагогічної майстерності : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2016. – Вип. 17. – С. 155–162. – (Педагогічні науки). |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7611 |
Розташовується у зібраннях: | 2016(17)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|