DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2016(17) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7604

Назва: Комплекс організаційно-педагогічних умов виховання особистості майбутнього вчителя в здоров’язбережувальному середовищі вищого навчального закладу
Автори: Момот, О.О.
Ключові слова: виховання
майбутній вчитель
особистість
вищий навчальний заклад
організаційно-педагогічні умови
здоров’язбережувальні знання
здоровий спосіб життя
здоров’я
магістр
Дата публікації: 2016
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): Схарактеризовано комплекс організаційно‐педагогічних умов виховання особистості майбутнього вчителя в здоров’язбережувальному середовищі вищого навчального закладу. Розкрито зміст програми вибіркової навчальної дисципліни «Технології створення здоров’язбережувального середовища у вищих навчальних закладах» для майбутніх учителів освітньо‐кваліфікаційного рівня магістр, з метою впpoвaджeння здopoв’язбepежувальних технологій підготовки висококваліфікованих фахівців, пoшуку нoвиx пiдxoдiв дo opгaнiзaцiї нaвчaльнo‐виxoвнoгo пpoцecу.
Опис: Момот О. О. Комплекс організаційно-педагогічних умов виховання особистості майбутнього вчителя в здоров’язбережувальному середовищі вищого навчального закладу / О. О. Момот // Витоки педагогічної майстерності : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2016. – Вип. 17. – С. 96–102. – (Педагогічні науки).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7604
Розташовується у зібраннях:2016(17)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Momot.pdf947,93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок