DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2016(17) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7602

Назва: Використання діалогічних методiв навчання у підготовці майбутніх вихователів до формування толерантності дітей дошкільного віку
Автори: Ляпунова, В.А.
Ключові слова: толерантність
вихователь
діти дошкільного віку
портфоліо
диспут
діалогічні методи
кейс-метод
тренінг
модерація
ігрові методи
Дата публікації: 2016
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): Подано огляд діалогічних методів навчання, які можуть використовуватися в процесі професійної підготовки майбутніх вихователів до формування толерантності у дітей дошкільного віку. Розкрито специфічні особливості використання в освітньому процесі вишів найбільш поширених з них. Наголошується на необхідності гармонійного співвідношення монологічних та діалогічних методів навчання.
Опис: Ляпунова В. А. Використання діалогічних методiв навчання у підготовці майбутніх вихователів до формування толерантності дітей дошкільного віку / В. А. Ляпунова // Витоки педагогічної майстерності : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2016. – Вип. 17. – С. 114–121. – (Педагогічні науки).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7602
Розташовується у зібраннях:2016(17)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Lyapunova.pdf989,43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок