DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2016(17) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7602
|
Назва: | Використання діалогічних методiв навчання у підготовці майбутніх вихователів до формування толерантності дітей дошкільного віку |
Автори: | Ляпунова, В.А. |
Ключові слова: | толерантність вихователь діти дошкільного віку портфоліо диспут діалогічні методи кейс-метод тренінг модерація ігрові методи |
Дата публікації: | 2016 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | Подано огляд діалогічних методів навчання, які можуть використовуватися в процесі професійної підготовки майбутніх вихователів до формування толерантності у дітей дошкільного віку.
Розкрито специфічні особливості використання в освітньому процесі вишів найбільш поширених з них. Наголошується на необхідності гармонійного співвідношення монологічних та діалогічних методів навчання. |
Опис: | Ляпунова В. А. Використання діалогічних методiв навчання у підготовці майбутніх вихователів до формування толерантності дітей дошкільного віку / В. А. Ляпунова // Витоки педагогічної майстерності : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2016. – Вип. 17. – С. 114–121. – (Педагогічні науки). |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7602 |
Розташовується у зібраннях: | 2016(17)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|