DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2016(17) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7558
|
Назва: | Загальна характеристика системи освіти скандинавських країн: порівняльний аспект |
Автори: | Андрійчук, Н.М. |
Ключові слова: | Скандинавія система освіти скандинавських країн народні вищі школи старші класи середньої школи якість вищої освіти |
Дата публікації: | 2016 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | У статті з’ясовано загальні характеристики системи освіти скандинавських країн і встановлено, що вона будується переважним чином за однією моделлю, хоча і має невеликі відмінності на певних освітніх рівнях. Автор обґрунтовує специфіку структури системи обов’язкової середньої освіти в скандинавських країнах, а також дає аналіз особливостям програми старших класів середньої школи кожної з скандинавських країн. Висвітлено основні характеристики системи вищої освіти скандинавських країн і зосереджено увагу на рівні її якості, який визначається незалежними європейськими організаціями. |
Опис: | Андрійчук Н. М. Загальна характеристика системи освіти скандинавських країн: порівняльний аспект / Н. М. Андрійчук // Витоки педагогічної майстерності : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2016. – Вип. 17. – С. 12–18. – (Педагогічні науки). |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7558 |
Розташовується у зібраннях: | 2016(17)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|