DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2016(66-67) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7526

Назва: Підготовка бакалаврів політології в університетах Великої Британії: використання методів активного навчання
Автори: Брандибура, І.Ю.
Ключові слова: активне навчання
симуляція
рольова гра
дебати
проблемне навчання
кейс-метод
бакалавр
політологія
Велика Британія
Дата публікації: 2016
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено обґрунтуванню теоретичних засад активного навчання, а також дослідженню специфіки використання методів активного навчання у системі політологічної освіти Великої Британії. У результаті аналізу науково-педагогічної літератури і осмислення зарубіжного досвіду визначено і охарактеризовано методи активного навчання, які сприяють ефективній підготовці бакалаврів політології (симуляція, рольова гра, дебати, проблемне навчання, кейс-метод). Запропоновано стратегію застосування методів активного навчання у процесі професійної підготовки бакалаврів політології.
Опис: Брандибура І. Ю. Підготовка бакалаврів політології в університетах Великої Британії: використання методів активного навчання / І. Ю. Брандибура // Педагогічні науки : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2016. – Вип. 66-67. – С. 83–91.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7526
Розташовується у зібраннях:2016(66-67)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Brandebura.pdf213,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок