DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2016(66-67) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7518
|
Назва: | Сутність, структура й особливості особистісного розвитку майбутнього вчителя |
Автори: | Цина, В.І. |
Ключові слова: | майбутній вчитель розвиток особистість особистісний розвиток |
Дата публікації: | 2016 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | У статті здійснено наукове обґрунтування структури й особливостей особистісного розвитку майбутніх учителів. У контексті дослідження з’ясовано змістову частину складових понять «розвиток», «особистість», як провідних складових феномена «особистісний розвиток майбутнього вчителя». |
Опис: | Цина В. І. Сутність, структура й особливості особистісного розвитку майбутнього вчителя / В. І. Цина // Педагогічні науки : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2016. – Вип. 66-67. – С. 39–46. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7518 |
Розташовується у зібраннях: | 2016(66-67)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|