DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2016(66-67) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7518

Назва: Сутність, структура й особливості особистісного розвитку майбутнього вчителя
Автори: Цина, В.І.
Ключові слова: майбутній вчитель
розвиток
особистість
особистісний розвиток
Дата публікації: 2016
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): У статті здійснено наукове обґрунтування структури й особливостей особистісного розвитку майбутніх учителів. У контексті дослідження з’ясовано змістову частину складових понять «розвиток», «особистість», як провідних складових феномена «особистісний розвиток майбутнього вчителя».
Опис: Цина В. І. Сутність, структура й особливості особистісного розвитку майбутнього вчителя / В. І. Цина // Педагогічні науки : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2016. – Вип. 66-67. – С. 39–46.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7518
Розташовується у зібраннях:2016(66-67)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
TsnaV.pdf207,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок