DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра кризової психології >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7498

Назва: Формування толерантної особистості з природничо-науковим мисленням
Автори: Яланська, С.П.
Ключові слова: студент
школяр
природничо-наукове мислення
толерантність
психолого-дидактосервіс
творча діяльність
особистість
Дата публікації: 2016
Короткий огляд (реферат): У свідомості учнівської, студентської молоді повинно мати місце розуміння та визнання факту про необхідність розвитку соціальних відносин, в основі яких має бути терпимість, справедливість, солідарність, відмова від насилля і нанесення шкоди навколишньому середовищу. Однією з вимог сучасної природничо-наукової освіти є високий рівень природничо-наукового пізнання, обумовлений дискурсивно-логічним осмисленням, інтуїтивним осягненням природної дійсності, її взаємозв’язку із суспільством. Тому зміст статті розкриває шляхи розв’язання проблеми формування толерантної особистості з природничо-науковим мисленням у загальноосвітньому, та вищому навчальному закладі.
Опис: Яланська С. П. Формування толерантної особистості з природничо-науковим мисленням / С. П. Яланська // Науковий вісник Національного еколого-натуралістичного центру. Випуск 2. - Серія: Педагогічні науки. Серія: Психологічні науки. Серія: Навколишнє середовище та його захист. Серія: Біологічні науки. Серія: Сільськогоподарські науки - 2016.- № 2 – К.: “НЕНЦ”, С. 176-187.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7498
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Формування толерантної особистості.pdf229,76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок