DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Технологій та дизайну >
Кафедра професійної освіти, дизайну та безпеки життєдіяльності >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Охорона праці в галузі освіти: теоретичні і технологічні аспекти >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7479
|
Назва: | Вимоги до розташування майданчика освітнього закладу, до навчальних та допоміжних приміщень |
Автори: | Прийма, Л.Ю. |
Ключові слова: | проектування шкільної забудови норми забудови спортивних майданчиків фізкультурні майданчики облаштування шкільної зони господарська зона шкіл |
Дата публікації: | 2014 |
Короткий огляд (реферат): | Слід зазначити,що в значній мірі вимоги до території та приміщень можуть виконуватися лише за ретельних проектування та планування
забудови. Помилки на цих етапах майже завжди унеможливлюють подальше виконання багатьох, якщо не більшості, норм. Хоча ці етапи поза контролем переважної більшості педагогічної
спільноти, вимоги до території та приміщень потрібно знати у повному об’ємі.
Винесені до заголовку статті питання є надзвичайно важливими для забезпечення безпеки та здоров’я дітей і персоналу школи, а також сприяють повноцінності навчального та виховного процесів, покращенню культурного життя школи, а в значній мірі – і її околиць. |
Опис: | Прийма Л. Ю. Вимоги до розташування майданчика освітнього закладу, до навчальних та допоміжних приміщень / Л. Ю. Прийма // Охорона праці в галузі освіти: теоретичні і технологічні аспекти : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (Полтава, 7–8 квітня 2014 р.). – Полтава : ПНПУ, 2014. – С. 111-115. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7479 |
Розташовується у зібраннях: | Охорона праці в галузі освіти: теоретичні і технологічні аспекти
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|