DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2016(14) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7431
|
Назва: | Напрями вдосконалення професійного розвитку педагогів у системі післядипломної педагогічної освіти |
Автори: | Волярська, О.С. |
Ключові слова: | вчитель неперервна освіта дорослих неформальна освіта післядипломна освіта професійний розвиток |
Дата публікації: | 2016 |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена аналізу професійного розвитку педагогів у системі післядипломної педагогічної освіти. Визначено роль неперервної освіти у підготовці педагогів у зарубіжних країнах і в Україні. Доведено необхідність системного впровадження освітніх інновацій у зміст післядипломної педагогічної освіти. Здійснено опитування вчителів із метою оцінювання різних видів підвищення кваліфікації в умовах післядипломної освіти. Узагальнено сучасні тенденції і напрями удосконалення професійного розвитку вчителів у післядипломній педагогічній освіті. |
Опис: | Волярська О. С. Напрями вдосконалення професійного розвитку педагогів у системі післядипломної педагогічної освіти / О. С. Волярська // Естетика і етика педагогічної дії : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – К. ; Полтава, 2016. – Вип. 14. – С. 143–152. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7431 |
Розташовується у зібраннях: | 2016(14)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|