DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2016(14) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7431

Назва: Напрями вдосконалення професійного розвитку педагогів у системі післядипломної педагогічної освіти
Автори: Волярська, О.С.
Ключові слова: вчитель
неперервна освіта дорослих
неформальна освіта
післядипломна освіта
професійний розвиток
Дата публікації: 2016
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена аналізу професійного розвитку педагогів у системі післядипломної педагогічної освіти. Визначено роль неперервної освіти у підготовці педагогів у зарубіжних країнах і в Україні. Доведено необхідність системного впровадження освітніх інновацій у зміст післядипломної педагогічної освіти. Здійснено опитування вчителів із метою оцінювання різних видів підвищення кваліфікації в умовах післядипломної освіти. Узагальнено сучасні тенденції і напрями удосконалення професійного розвитку вчителів у післядипломній педагогічній освіті.
Опис: Волярська О. С. Напрями вдосконалення професійного розвитку педагогів у системі післядипломної педагогічної освіти / О. С. Волярська // Естетика і етика педагогічної дії : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – К. ; Полтава, 2016. – Вип. 14. – С. 143–152.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7431
Розташовується у зібраннях:2016(14)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Volyarska.pdf380,2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок