DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2016(14) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7420
|
Назва: | Інтерактивний підхід до використання англомовних літературних першоджерел у процесі професійної підготовки майбутніх учителів |
Автори: | Рудич, О.О. |
Ключові слова: | професійна підготовка майбутній вчитель сучасна дитяча англомовна література психолого-педагогічний потенціал літератури професійна освіта художній образ інтерактивні технології |
Дата публікації: | 2016 |
Короткий огляд (реферат): | Статтю присвячено проблемі використання літературних англомовних першоджерел у змісті професійної освіти майбутніх педагогів. Окреслюються специфічні риси сучасних англомовних літературних джерел, а також фактори, що негативно позначаються на бажанні читати. На думку авторки, застосування інтерактивного підходу до опрацювання літературних першоджерел сприятиме набуттю читацького досвіду, активізації креативного потенціалу майбутніх педагогів і стимулюванню інтересу до подальшого самостійного читання літератури. |
Опис: | Рудич О. О. Інтерактивний підхід до використання англомовних літературних першоджерел у процесі професійної підготовки майбутніх учителів / О. О. Рудич // Естетика і етика педагогічної дії : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – К. ; Полтава, 2016. – Вип. 14. – С. 40–48. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7420 |
Розташовується у зібраннях: | 2016(14)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|