DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Історії та географії >
Кафедра географії, методики її навчання та туризму >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7278
|
Назва: | Інтегративний потенціал географічних знань в освітній галузі «природознавство» шкільної освіти України |
Автори: | Мащенко, О.М. Булава, Л.М. |
Ключові слова: | географія школа природознавство |
Дата публікації: | 2013 |
Короткий огляд (реферат): | У шкільній освіті України навчальні предмети природничого змісту (фізика, хімія, біологія, географія тощо) об’єднані в освітню галузь «Природознавство», куди входять також пропедевтичні інтегровані природознавчі курси у 5-6 класах. На сучасному етапі у складі указаної галузі розробляються модулі «Фізика. Хімія» та «Біологія. Географія» в основній школі. Традиційно інтеграція природничих знань як в науці, так і в освіті відбувається на основі форм руху матерії фізичної, хімічної та біологічної. Географії при цьому відводиться пасивна роль та підпорядковане становище. На таких засадах академік НАПН України В. Р. Ільченко розробила концепцію формування природничо-наукового світорозуміння школярів. |
Опис: | Мащенко О. М. Інтегративний потенціал географічних знань в освітній галузі «природознавство» шкільної освіти України / О. М. Мащенко, Л. М. Булава // Непрерывное географическое образование: новые технологии в системе высшей и средней школы Материалы ІV международной научно-практической конференции. - Гомель: . ГГУ им. Ф.Скорины, 2013.- С. 165-168. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7278 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|