DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Історії та географії >
Кафедра географії, методики її навчання та туризму >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7277

Назва: Створення та застосування тестів у навчанні географії
Автори: Вішнікіна, Л.П.
Самійленко, В.М.
Ключові слова: тести
тестування
географія
тестові завдання
структура тесту
склад тесту
цілісність тесту
теорія тестового контролю
наукова вірогідність тестів
репрезентативність тестів
валідність тестів
комп’ютерне тестування
Дата публікації: 2011
Короткий огляд (реферат): Контроль і корекція знань та навичок учнів – невід’ємний структурний компонент процесу навчання географії. Виходячи з логіки процесу навчання географії, він є, з одного боку, завершальним компонентом оволодіння певним змістовним блоком, а з другого – своєрідною ланкою, що об’єднує навчальну діяльність школяра у єдину систему. При правильній організації навчально-виховного процесу контроль сприяє розвитку пам’яті, мислення та інтелектуальних умінь учнів. Він допомагає вчителю отримати об’єктивну інформацію (зворотній зв’язок) про хід навчально-пізнавальної діяльності учнів.
Опис: Вішнікіна Л. П. Створення та застосування тестів у навчанні географії / Л. П. Вішнікіна, В. М. Самійленко // Педагогіка вищої та середньої школи: Збірник наукових праць. Випуск 32. – Кривий Ріг. – 2011. – С. 15-29.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7277
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Vishnikina5.pdf406,2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок