DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Історії та географії >
Кафедра географії, методики її навчання та туризму >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7277
|
Назва: | Створення та застосування тестів у навчанні географії |
Автори: | Вішнікіна, Л.П. Самійленко, В.М. |
Ключові слова: | тести тестування географія тестові завдання структура тесту склад тесту цілісність тесту теорія тестового контролю наукова вірогідність тестів репрезентативність тестів валідність тестів комп’ютерне тестування |
Дата публікації: | 2011 |
Короткий огляд (реферат): | Контроль і корекція знань та навичок учнів – невід’ємний структурний компонент процесу навчання географії. Виходячи з логіки процесу навчання географії, він є, з одного боку, завершальним компонентом оволодіння певним змістовним блоком, а з другого – своєрідною ланкою, що об’єднує навчальну діяльність школяра у єдину систему.
При правильній організації навчально-виховного процесу контроль сприяє розвитку пам’яті, мислення та інтелектуальних умінь учнів. Він допомагає вчителю отримати об’єктивну інформацію (зворотній зв’язок) про хід навчально-пізнавальної діяльності учнів. |
Опис: | Вішнікіна Л. П. Створення та застосування тестів у навчанні географії / Л. П. Вішнікіна, В. М. Самійленко // Педагогіка вищої та середньої школи: Збірник наукових праць. Випуск 32. – Кривий Ріг. – 2011. – С. 15-29. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7277 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|