DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Історії та географії >
Кафедра географії, методики її навчання та туризму >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7275

Назва: Компетентнісний підхід в умовах оновленого навчання географії в загальноосвітній школі
Автори: Топузов, О.М.
Вішнікіна, Л.П.
Ключові слова: географія
компетентнісний підхід
ключові компетенції
предметні компетенції
міжпредметні компетенції
компетентності
сутнісні характеристики компетентності
Дата публікації: 2012
Короткий огляд (реферат): Географія як шкільна дисципліна покликана формувати в учнів систему поглядів на світ, їхнє мислення, географічну компетентність і екологічну культуру. В процесі вивчення географії важливо перейти від заучування фактів до засвоювання смислу подій і явищ, формування інтегрованих умінь і розвитку інтелектуальних здібностей. Одним із шляхів реалізації цих завдань є впровадження компетентнісного підходу до викладання географії у загальноосвітніх навчальних закладах, який забезпечує не тільки формування географічних знань і вмінь, навичок самостійної пізнавальної діяльності, а й досвіду їхнього застосування.
Опис: Топузов О. М. Компетентнісний підхід в умовах оновленого навчання географії в загальноосвітній школі / О. М. Топузов, Л. П. Вішнікіна // Географія та екологія: наука і освіта: матеріали ІV Всеукраїнської конференції. М. Умань, 26-27 квітня 2012 р. / відп. Ред.. О.В. Тімець – Умань: Видавець «Сочінський», 2012. – С. 189-191
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7275
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Vishnikina3.pdf188,99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок