DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Історії та географії >
Кафедра географії, методики її навчання та туризму >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7272

Назва: Оцінювання предметної географічної компетентності учнів
Автори: Вішнікіна, Л.П.
Ключові слова: компетентнісний підхід
компетентність учнів
предметні компетенції
рівні сформованості
контроль
критерії оцінювання
показник компетентності
географія
географічна компетентність
Дата публікації: 2015
Короткий огляд (реферат): У статті схарактеризовано поняття "географічна компетентність учнів" та "географічна компетенція учнів" як провідні категорії компетентнісного навчання географії, означено різновиди географічних компетенцій учнів. У роботі відображено основні критерії визначення рівня сформованості предметної географічної компетенції учнів як підґрунтя оцінювання їхньої географічної компетентності.
Опис: Вішнікіна Л. П. Оцінювання предметної географічної компетентності учнів / Л. П. Вішнікіна // Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology, ІІІ (26), Issue: 50. Budapest, 2015. – C. 37-40.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7272
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Vishnikina.pdf225,94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок