DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Психологія і особистість >
2017(1) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7251
|
Назва: | Методичні засади розвитку творчого потенціалу студентів у самостійній навчально-пізнавальній діяльності |
Автори: | Калюжна, Ю.І. |
Ключові слова: | творчий потенціал студенти самостійна діяльність творче мислення творчі здібності творчість творчий потенціал творча уява творча особистість мотивація досягнення самостійна навчально-пізнавальна діяльність мотивація досягнення |
Дата публікації: | 2017 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядається проблема цілеспрямованої організації самостійної пізнавальної роботи студентів у навчальному процесі та висвітлюються можливості включення в неї майбутніх фахівців у контексті розвитку їхнього творчого потенціалу. Вказується значення різних рівнів
самостійного освоєння навчального матеріалу студентами для створення умов реалізації основних складових їхніх творчих зусиль на шляху оволодіння майбутньою професією. Окреслюються основні напрямки розвитку компонентів творчого потенціалу молоді в навчальному процесі в умовах
вищої школи. |
Опис: | Калюжна Ю. І. Методичні засади розвитку творчого потенціалу студентів у самостійній навчально-пізнавальній діяльності / Ю. І. Калюжна // Психологія і особистість. – 2017. – № 1 (11). – С. 202–212. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7251 |
Розташовується у зібраннях: | 2017(1)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|