DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Психологія і особистість >
2017(1) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7251

Название: Методичні засади розвитку творчого потенціалу студентів у самостійній навчально-пізнавальній діяльності
Авторы: Калюжна, Ю.І.
Ключевые слова: творчий потенціал
студенти
самостійна діяльність
творче мислення
творчі здібності
творчість
творчий потенціал
творча уява
творча особистість
мотивація досягнення
самостійна навчально-пізнавальна діяльність
мотивація
досягнення
Issue Date: 2017
Издатель: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Краткий осмотр (реферат): У статті розглядається проблема цілеспрямованої організації самостійної пізнавальної роботи студентів у навчальному процесі та висвітлюються можливості включення в неї майбутніх фахівців у контексті розвитку їхнього творчого потенціалу. Вказується значення різних рівнів самостійного освоєння навчального матеріалу студентами для створення умов реалізації основних складових їхніх творчих зусиль на шляху оволодіння майбутньою професією. Окреслюються основні напрямки розвитку компонентів творчого потенціалу молоді в навчальному процесі в умовах вищої школи.
Описание: Калюжна Ю. І. Методичні засади розвитку творчого потенціалу студентів у самостійній навчально-пізнавальній діяльності / Ю. І. Калюжна // Психологія і особистість. – 2017. – № 1 (11). – С. 202–212.
URI: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7251
Appears in Collections:2017(1)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Kaliuzhna.pdf406,77 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback