DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
15 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7248
|
Назва: | Упровадження педагогічних ідей В. О. Сухомлинського у практичній діяльності школи |
Автори: | Ткачук, Ю.Р. |
Ключові слова: | Сухомлинський Василь Олександрович навчально-виховний процес шкільне навчання виховання шкільного колективу самовиховання в школі |
Дата публікації: | 2015 |
Короткий огляд (реферат): | Педагогічна спадщина В. О. Сухомлинського має багатоаспектний характер. Його твори – це сукупність педагогічних ідей, знахідок, рекомендацій і просто добрих порад. І особливо актуальними стають вони сьогодні, в умовах оновлення змісту освіти.
Творчість В. О. Сухомлинського з кожним роком залучає все більше уваги наукової і педагогічної громадськості, як у нашій країні, так і за кордоном. І це не випадково. Розроблена ним педагогічна система не тільки збагатила педагогічну науку новаторськими ідеями і положеннями, внесла вклад як у теорію, так і в практику навчання і виховання, але й створила значний, революційний етап у розвитку вітчизняної педагогічної думки. Педагогіка В. О. Сухомлинського є особистісно зорієнтованою,
базується на дитиноцентризмі, за якого дитина розглядається як найвища цінність. Вона має бути оточена добром, ласкою, повагою,
мудрою любов’ю; мати право на власну думку і помилку, відчути її наслідки і зробити певні висновки; бути активним учасником педагогічного процесу. |
Опис: | Ткачук Ю. Р. Упровадження педагогічних ідей В. О. Сухомлинського у практичній діяльності школи / Ю. Р. Ткачук // Дидаскал. - 2015. - № 15. - С. 171-175. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7248 |
Розташовується у зібраннях: | 15
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|