DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
15 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7234
|
Назва: | Значення праці у виховній системі А. С. Макаренка |
Автори: | Ільніцька, Т.В. |
Ключові слова: | Макаренко А.С. методи виховання виховні заклади України трудове виховання |
Дата публікації: | 2015 |
Короткий огляд (реферат): | Метою даної статті є визначення ролі праці в педагогічній діяльності А. С. Макаренка, визначення ефективності залучення дітей до праці у виховній системі. Адже залучення дітей до важкої роботи не завжди є доцільним. Чому обрала саме А. С. Макаренка? Чесно кажучи, ця людина викликає в мене велику шану до його праці, пройденого “педагогічного
шляху” і просто як до талановитого педагога.
Особливе місце в педагогічній теорії і практиці А. С. Макаренка посідає трудове виховання дітей і молоді. У трудовому вихованні, на його думку, мають бути дві нерозривні сторони: по-перше, під час праці виховувати в учнів любов до неї; по-друге, формувати у вихованців уміння і навички
результативно працювати. Виховний вплив її можливий тільки тоді, коли вона посильна, цікава, приносить задоволення, має творчий
характер, осмислена, колективна, педагогічно доцільна. |
Опис: | Ільніцька Т. В. Значення праці у виховній системі А. С. Макаренка / Т. В. Ільніцька // Дидаскал. - 2015. - № 15. - С. 141-144. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7234 |
Розташовується у зібраннях: | 15
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|