DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
15 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7234

Назва: Значення праці у виховній системі А. С. Макаренка
Автори: Ільніцька, Т.В.
Ключові слова: Макаренко А.С.
методи виховання
виховні заклади України
трудове виховання
Дата публікації: 2015
Короткий огляд (реферат): Метою даної статті є визначення ролі праці в педагогічній діяльності А. С. Макаренка, визначення ефективності залучення дітей до праці у виховній системі. Адже залучення дітей до важкої роботи не завжди є доцільним. Чому обрала саме А. С. Макаренка? Чесно кажучи, ця людина викликає в мене велику шану до його праці, пройденого “педагогічного шляху” і просто як до талановитого педагога. Особливе місце в педагогічній теорії і практиці А. С. Макаренка посідає трудове виховання дітей і молоді. У трудовому вихованні, на його думку, мають бути дві нерозривні сторони: по-перше, під час праці виховувати в учнів любов до неї; по-друге, формувати у вихованців уміння і навички результативно працювати. Виховний вплив її можливий тільки тоді, коли вона посильна, цікава, приносить задоволення, має творчий характер, осмислена, колективна, педагогічно доцільна.
Опис: Ільніцька Т. В. Значення праці у виховній системі А. С. Макаренка / Т. В. Ільніцька // Дидаскал. - 2015. - № 15. - С. 141-144.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7234
Розташовується у зібраннях:15

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
38.pdf183 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок