DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
15 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7204
|
Назва: | Зміст морального виховання у педагогічній спадщині Г. Ващенка |
Автори: | Опанасенко, В.В. |
Ключові слова: | виховання школяра моральне виховання чинники виховання формування особистості Ващенко Г.Г. |
Дата публікації: | 2015 |
Короткий огляд (реферат): | Виховання моральних основ культури поведінки школярів передбачає засвоєння моральних норм і правил, розвиток моральних почуттів,
реалізацію в естетичній формі моральних норм у повсякденному житті. У цьому контексті невичерпним джерелом є педагогічна спадщина
Григорія Ващенка, який у середині XX століття створив національну педагогіку, яка відповідає ментальності, історичній місії, потребам державного будівництва українського народу. Повернення Г. Ващенка до суспільної свідомості активізує педагогічну громадськість, прискорить процес утвердження
національної педагогіки, що, в свою чергу, допоможе українській владі будувати міцну європейську державу – Україну, сприятиме формуванню морально, ідейно й фізично здорового молодого покоління. |
Опис: | Опанасенко В. В. Зміст морального виховання у педагогічній спадщині Г. Ващенка / В. В. Опанасенко // Дидаскал. - 2015. - № 15. - С. 66-72. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7204 |
Розташовується у зібраннях: | 15
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|