DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2008(4) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/72
|
Назва: | Запровадженя і розвиток ідей педагогічної антропології у виховній системі А. Макаренка |
Автори: | Лутфуллін, М.В. Лутфуллін, В.С. |
Ключові слова: | наступність педагогічних систем наступність педагогічних систем Макаренко А.С. принцип єдності емоційного, розумового і вольового розвитку особистості мета і засоби виховання виховання почуття громадськості формування дитячого колективу виховання особистості в колективі Ушинський К.Д. Коменський Я.А. |
Дата публікації: | 2008 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | На основі порівняльного аналізу встановлюється наступність виховних систем Я.А. Коменського, К.Д. Ушинського і А.С. Макаренка. Простежується відповідність поглядів Макаренка на мету, зміст, засоби виховання і основних положень педагогічної антропології Ушинського. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/72 |
Розташовується у зібраннях: | 2008(4)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|