DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2008(4) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/72

Назва: Запровадженя і розвиток ідей педагогічної антропології у виховній системі А. Макаренка
Автори: Лутфуллін, М.В.
Лутфуллін, В.С.
Ключові слова: наступність педагогічних систем
наступність педагогічних систем
Макаренко А.С.
принцип єдності емоційного, розумового і вольового розвитку особистості
мета і засоби виховання
виховання почуття громадськості
формування дитячого колективу
виховання особистості в колективі
Ушинський К.Д.
Коменський Я.А.
Дата публікації: 2008
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): На основі порівняльного аналізу встановлюється наступність виховних систем Я.А. Коменського, К.Д. Ушинського і А.С. Макаренка. Простежується відповідність поглядів Макаренка на мету, зміст, засоби виховання і основних положень педагогічної антропології Ушинського.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/72
Розташовується у зібраннях:2008(4)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
lutfulin.pdf84,36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок