DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
15 Каришинські читання >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7194

Назва: Моніторинг навчальної діяльності студентів при формуванні функціональної компетентності
Автори: Сорокіна, Г.Ю.
Ключові слова: моніторинг
студенти
навчальна діяльність
функціональна компетентність
компетентність
Дата публікації: 2008
Короткий огляд (реферат): В умовах динамічного оновлення інформації, швидкого темпу науково-технічного прогресу, освіта покликана підготувати майбутнього фахівця, зокрема в галузі зв’язку, здатного до професійного життя та ефективного функціонування в сучасному суспільстві. Формування особистості з високим рівнем функціональної компетентності, до якої відносять в першу чергу технічну та наукову компетентність, вміння оперувати знаннями в житті та навчанні, вміння використовувати джерела інформації для власного розвитку, вміння використовувати інформаційно-комунікаційні технології тощо, стає однією з актуальних освітніх проблем. У створенні методики формування функціональної компетентності в процесі підготовки майбутніх фахівців зв’язку до професійної діяльності значну роль відіграє моніторинг навчальної діяльності студентів. Завдяки моніторингу можливо виявити різноманітні типи зв’язків структурних компонентів педагогічного процесу їх взаємовплив та відомості отриманих результатів до єдиної картини. Своєчасне отримання інформації про стан, динаміку, фактори розвитку навчально-виховного процесу, його результативність, перспективи розвитку дозволять своєчасно здійснювати корекцію цілісного процесу та його компонентів чим забезпечать відповідний рівень якості підготовки майбутніх фахівців, можливість прогнозувати та моделювати розвиток і стан рівня формування функціональної компетентності особистості.
Опис: Сорокіна Г. Ю. Моніторинг навчальної діяльності студентів при формуванні функціональної компетентності / Г. Ю. Сорокіна // Методика викладання природничих дисциплін у вищій школі. XV Каришинські читання : зб. наук. пр. міжнар. наук.-практ. конф., (Полтава, 29-30 трав. 2008 р.) / за заг. ред. М. В. Гриньової ; Ін-т інновац. технологій та змісту освіти, Ін-т педагогіки АПН України, Полтав. держ. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава : Астрая, 2008. – С. 369-370.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7194
Розташовується у зібраннях:15 Каришинські читання

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Sorokina.pdf663,15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок