|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
15 Каришинські читання >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7176
|
Назва: | Управління професійним саморозвитком учителів |
Автори: | Клименко, Ю.О. |
Ключові слова: | професійний саморозвиток вчитель саморозвиток професійна діяльність |
Дата публікації: | 2008 |
Короткий огляд (реферат): | Немає іншої галузі людської діяльності, де б у результатах праці так сильно відображались особистісні якості самого працівника, його світогляд, витримка, самовладання, його вміння впливати на дитячий колектив і вести його за собою, як у педагогічній діяльності. Педагогічна діяльність подібна мистецтву – за впливом на особистісну сферу, унікальним способом вираження світовідчуття, за авторською формою існування. Працюючи з особистістю учня, вчитель не тільки конструює зміст з урахуванням свого бачення, розуміння свого предмету, своїх вихованців, але й сам з власним баченням реальності в цілому, з власним світовідчуттям, світорозумінням стає невід’ємною частиною змісту освіту і, таким чином, справжнім автором і активним суб’єктом педагогічної діяльності. Орієнтація на особистість в освітньому процесі вимагає прояву суб’єктності вчителя, його самодетермінації в професійній діяльності. Призначення вчителя полягає у створенні умов для розвитку особистісної сфери учня, здійсненні педагогічної підтримки, створенні особливої ситуації, яка потребує прояву і його особистісних якостей. |
Опис: | Клименко Ю. О. Управління професійним саморозвитком учителів / Ю. О. Клименко // Методика викладання природничих дисциплін у вищій школі. XV Каришинські читання : зб. наук. пр. міжнар. наук.-практ. конф., (Полтава, 29-30 трав. 2008 р.) / за заг. ред. М. В. Гриньової ; Ін-т інновац. технологій та змісту освіти, Ін-т педагогіки АПН України, Полтав. держ. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава : Астрая, 2008. – С. 328-330. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7176 |
Розташовується у зібраннях: | 15 Каришинські читання
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|