|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
15 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7139
|
Назва: | Формування духовності і моралі молоді в педагогічній спадщині Г. Ващенка |
Автори: | Фазан, В.В. |
Ключові слова: | християнське виховання Ващенко Г.Г. виховання як педагогічний процес |
Дата публікації: | 2015 |
Короткий огляд (реферат): | Г. Ващенко писав: “Пам’ятайте, що християнське виховання є більшим добром, ніж усі добра світу! Коли б ви навіть не мали, що лишити своїм дітям, – то як тільки подали їм справжню побожність, як тільки навчили
чесної праці та правості, як тільки встерегли їх від неморальності, – то лишаєте їм у спадщині найбільше добро, яке тільки можете їм дати”. Виховання – це процес повільний і непростий, що вимагає комплексного, системного підходу, тобто пов’язує багато різних компонентів. Виховання – це постійний процес, у якому вихователь допомагає дитині пізнавати свої можливості, здібності, зацікавлення; показує, як і для чого жити, щоб ставати людянішою. Іншими словами,
покликання будь-якого вихователя, чи то батьків, чи то вчителів, чи кожного, хто має відношення до виховання, – це виховувати серце людини. Реалізація такої делікатної справи в свідомості українського народу просто немислима без християнських ідеалів та цінностей. |
Опис: | Фазан В. В. Формування духовності і моралі молоді в педагогічній спадщині Г. Ващенка / Фазан В. В. // Дидаскал. - 2015. - № 15. - С. 42-44. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7139 |
Розташовується у зібраннях: | 15
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|