DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
15 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7137
|
Назва: | Значення педагогічної спадщини Григорія Ващенка у контексті формування соціокультурної компетенції педагогів |
Автори: | Кравченко, І.В. |
Ключові слова: | педагогічні ідеї Григорія Ващенка соціокультурна компетенція педагога виховання учнів сучасна школа християнська педагогіка |
Дата публікації: | 2015 |
Короткий огляд (реферат): | Завдання сучасної школи: “Виховання гідного громадянина своєї країни, який усвідомлює свою належність до неї та пишається нею,
розуміє свою землю, мову і культуру, дбає про її поступ і готовий боронити її від чужих посягань”. Саме тому особливого значення набуває педагогічна система Г. Ващенка, погляди якого є надзвичайно актуальними, враховуючи процеси глобалізації України в європейський культурний простір. Виховний ідеал педагога побудований на двох головних принципах: християнської моралі та української духовності і спрямований на службу Богові й Україні. Християнська мораль ставить в основу виховання загальнолюдські вартості: закон творення добра, шукання правди і побудова справедливого суспільства, яке спирається на закони краси і любові. Симпатія, взаємна любов повинні стати основою суспільного життя. |
Опис: | Кравченко І. В. Значення педагогічної спадщини Григорія Ващенка у контексті формування соціокультурної компетенції педагогів / І. В. Кравченко // Дидаскал. - 2015. - № 15. - С. 35-37. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7137 |
Розташовується у зібраннях: | 15
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|