DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
15 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7136
|
Назва: | Зміст національного виховання у педагогічній спадщині Г. Ващенка |
Автори: | Петренко, Л.М. |
Ключові слова: | національне виховання Ващенко Г.Г. системи виховання зміст виховання освітня система України |
Дата публікації: | 2015 |
Короткий огляд (реферат): | Звернення до ґрунтовного вивчення вітчизняного педагогічного досвіду свідчить про прагнення сучасних дослідників знайти у
минулому витоки провідних ідей сучасності і потребу переосмислити ті освітні концепції та теорії, які раніше з якихось причин не розглядалися або відкидалися як помилкові. Сучасна українська педагогіка за часів розбудови незалежної держави нарешті повертає несправедливо забуті імена вітчизняних
просвітителів. Серед них Григорій Григорович Ващенко (1878-1967) – уродженець Полтавщини, видатний педагог-практик, учений-педагог,
представник української культури, державний і громадський діяч, письменник. Г. Ващенко почав відстоювати й утверджувати необхідність власної педагогічної традиції, усвідомлюючи потребу українців в національному відродженні. Педагогічна спадщина Г. Ващенка є актуальною саме зараз, коли в українському суспільстві продовжує зростати соціальне
напруження, не припиняються міжетнічні та міжконфесійні конфлікти, що наскрізно пронизують усі сфери життя. Метою даної публікації є висвітлення змісту національного
виховання у педагогічній спадщині Г. Ващенка. |
Опис: | Петренко Л. М. Зміст національного виховання у педагогічній спадщині Г. Ващенка / Л. М. Петренко // Дидаскал. - 2015. - № 15. - С. 31-34. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7136 |
Розташовується у зібраннях: | 15
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|