DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
15 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7131

Назва: У пошуках сучасної парадигми виховання в творчості Г.Г. Ващенка та інших педагогів
Автори: Бойко, А.М.
Ключові слова: напрями виховання
Ващенко Г.Г.
виховна діяльність вчителя
українська система виховання
ноосферна концепція виховання
Дата публікації: 2015
Короткий огляд (реферат): У педагогічній творчості Г. Г. Ващенка знайшов обґрунтування прогресивний принцип єдності навчання і виховання, тільки дотримуючись якого зможемо реалізувати далеко непрості завдання Закону України “Про вищу освіту”, а також сучасної реформи загальної середньої освіти щодо змісту, структури загальноосвітньої школи, оцінювання навчальних досягнень студентів та учнів тощо. За науковими висновками Г. Г. Ващенка, В. О. Сухомлинського, К. Д. Ушинського та сучасних учених, єдність навчання і виховання сприяє розвиткові критичного мислення, пізнавальних інтересів, самостійності, забезпечує формування кращих моральних якостей, вироблення вмінь спостерігати, порівнювати та узагальнювати, щоб із “школи виходили молоді люди із здоровим розумом, добрим норовом і серцем, волею і розвинутим почуттям громадянськості”. Таким чином, цією парадигмою у школі визнавалися два головні види діяльності – навчальна і виховна.
Опис: Бойко А. М. У пошуках сучасної парадигми виховання в творчості Г.Г. Ващенка та інших педагогів / А. М. Бойко // Дидаскал. - 2015. - № 15. - С. 7-13.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7131
Розташовується у зібраннях:15

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
3.pdf217,02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок