|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
14 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7130
|
Назва: | Організаційно-педагогічні умови підготовки молоді до майбутньої трудової діяльності як соціально-педагогічна проблема |
Автори: | Яненко, А.В. |
Ключові слова: | педагогічна освіта підготовка молоді до праці система виховання трудове виховання |
Дата публікації: | 2014 |
Короткий огляд (реферат): | Молодь – головна рушійна сила сучасного світу. Вона перебуває в центрі міжнародних, соціальних, економічних і політичних подій. Завдяки високому інтелектуальному потенціалу, мобільності та гнучкості молоді люди мають можливість впливати на суспільний прогрес, визначаючи майбутнє суспільства, держави та світового співтовариства. Перспективним напрямком залучення молоді в суспільні процеси держави є гарантованість у робочому місці. Основний вид діяльності, за допомогою якого людина досягає найважливіші життєві цілі – професійна. Якраз від її якості залежить повнота самореалізації особистості.
Тому в сучасних умовах конкурентоспроможність фахівців на ринку праці визначається не тільки рівнем загальної та спеціальної підготовки, а й передбачає наявність
таких якостей особистості, як відповідальність, висока мобільність, швидка адаптованість до змін тощо. Самостійна трудова діяльність особистості – це, перш за все, творча діяльність, яка базується на достатньо розвинутих загальнотрудових і спеціальних уміннях. У практиці загальноосвітньої школи така підготовка швидше виняток, ніж правило, адже орієнтація учнівської молоді на відтворення певної суми знань, засвоєння умінь і навичок, без осмислення їх доцільності і важливості призводить до формування безініціативного виконавця інструкцій, вимог. Практично, школа породжувала покоління таких працівників, які виконували свою роботу лише за командами зверху. |
Опис: | Яненко А. В. Організаційно-педагогічні умови підготовки молоді до майбутньої трудової діяльності як соціально-педагогічна проблема / А. В. Яненко // Дидаскал. - 2014. - № 14. - С. 319-322. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7130 |
Розташовується у зібраннях: | 14
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|