DSpace
 

DSpace of Korolenko poltava national pedagogical university >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
2014(14) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7128

Назва: Ідея політехнізму у комплексному підході до виховання
Автори: Хоменко, А.В.
Ключові слова: ідея політехнізму
виховання учня
підходи до виховання
навчально-виховний процес
Дата публікації: 2014
Короткий огляд (реферат): Початок XXI століття в нашій країні супроводжується значним ускладненням суспільних відносин, нестабільністю людського існування. Руйнування звичного способу життя, системи цінностей та ідеалів зумовлює необхідність самостійно, за короткий проміжок часу, переосмислювати і реконструювати власні ціннісні орієнтації; вибудовувати нові суспільні відносини, ефективні стратегії і тактики поведінки. Перехідний період, який переживає сьогодні українське суспільство, глибокі і системні реформи у вітчизняній освіті й вихованні підростаючого покоління – це виклик для вчених, педагогів-практиків щодо пошуку нових наукових концепцій, шляхів і підходів, методів і засобів у розв’язанні складних проблем побудови високодуховного громадянського суспільства в Україні. Сьогодні педагог-практик потребує осмислення інноваційної, диференційованої, різноспрямованої педагогічної реальності нашого часу в її цілісності і гостро відчуває потребу у формуванні власної методологічної культури.
Опис: Хоменко А. В. Ідея політехнізму у комплексному підході до виховання / А. В. Хоменко // Дидаскал. - 2014. - № 14. - С. 313-316.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7128
Розташовується у зібраннях:2014(14)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
6.16 Хоменко.pdf127,74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок