DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
14 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7123
|
Назва: | Теоретико-методологічні засади політехнічної освіти у педагогічній думці України |
Автори: | Захарчук, Л.С. |
Ключові слова: | політехнічна освіта Скаткін Михайло Михайлович концепції політехнічної освіти освіта України |
Дата публікації: | 2014 |
Короткий огляд (реферат): | XXI століття ознаменувалося швидким розвитком нових інформаційних технологій та тенденціями до глобалізації. Це стало поштовхом до виведення освіти і науки на новий рівень. У зв’язку з цим створюються можливості та висуваються вимоги й завдання, зокрема, щодо вироблення у людини здатності до свідомого та ефективного функціонування в умовах глобалізованого інформаційного суспільства. Соціальна спрямованість у всіх сферах діяльності призводить до стійкості освіти і
є запорукою формування активної життєвої позиції. Наука і освіта, створюючи й забезпечуючи сприятливі умови для індивідуального розвитку людини, покликані готувати конкурентоспроможного на ринку праці
фахівця, здатного свідомо та ефективно функціонувати в умовах такого суспільства.
Продуктом освіти має стати не просто кваліфікований фахівець, а людина обізнана,
культурна, діяльнісна, із творчим критичним мисленням – тобто політехнічно освічена. |
Опис: | Захарчук Л. С. Теоретико-методологічні засади політехнічної освіти у педагогічній думці України / Л. С. Захарчук // Дидаскал. - 2014. - № 14. - С. 299-301. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7123 |
Розташовується у зібраннях: | 14
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|