DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
14 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7120
|
Назва: | Політехнічна освіта особистості |
Автори: | Максаков, В.В. |
Ключові слова: | політехнічна освіта концепція політехнічної освіти вища школа техніко-впроваджувальні зони |
Дата публікації: | 2014 |
Короткий огляд (реферат): | Сучасний рівень науки і техніки вивів освіту на новий рівень, створюючи нові можливості та висуваючи нові вимоги й завдання, зокрема вироблення у людини здатності до свідомого та ефективного функціонування в умовах глобалізованого, інформаційного суспільства. Але зараз майже не досліджуються ідеї політехнізму педагогічною наукою. Це негативно впливає на суспільство, зокрема, скорочення фінансування державою галузі технічних наук, відтік кваліфікованих фахівців та молоді для праці та навчання за кордон, відсутність нових ідей у цій галузі, фізична застарілість обладнання для навчання, скорочення матеріальної бази в загальноосвітніх школах та багато іншого. Але є й позитивні зміни, які можуть внести зміни в розвиток політехнічної освіти особистості. А саме: процес комп’ютеризації виробничої та освітньої сфер, зростання потреби у кваліфікованих фахівцях, орієнтація держави на сучасні технології та високі наукові досягнення. |
Опис: | Максаков В. В. Політехнічна освіта особистості / В. В. Максаков // Дидаскал. - 2014. - № 14. - С. 293-295. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7120 |
Розташовується у зібраннях: | 14
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|