DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
14 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7106
|
Назва: | Структура політехнічної підготовки в загальноосвітній школі |
Автори: | Костиря, А.Ю. |
Ключові слова: | політехнічна освіта трудове навчання політехнічне навчання загальноосвітня школа |
Дата публікації: | 2014 |
Короткий огляд (реферат): | У наш час перед середньою загальноосвітньою школою постають завдання підготовки учнів, які володіють знаннями, що відповідають останнім досягненням науково-технічного прогресу. Інтенсивний характер розвитку основних напрямів науково-технічного прогресу в сучасному виробництві та нові соціально-економічні умови вимагають подальшого вдосконалення політехнічної освіти учнів у процесі навчання. Згідно з положенням про середній загальноосвітній навчально-виховний заклад, учні здобувають загальні знання, вміння і навички, а також знання про наукові основи сучасного виробництва, нові технології, формують уміння та навички в галузі технології обробки різних матеріалів, електротехніки, електроніки, автоматики, робототехніки. У навчальних закладах організовується робота з технічної творчості, дослідництва, моделювання, конструювання, професійної орієнтації учнів. Учні залучаються до
суспільно корисної, продуктивної праці, до різних трудових справ і заходів трудового
характеру в позаурочний і канікулярний час. |
Опис: | Костиря А. Ю. Структура політехнічної підготовки в загальноосвітній школі / А. Ю. Костиря // Дидаскал. - 2014. - № 14. - С. 263-265. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7106 |
Розташовується у зібраннях: | 14
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|