DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
14 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7103
|
Назва: | Політехнічна освіта як складник навчання в загальноосвітньому навчальному закладі |
Автори: | Обревко, В.В. |
Ключові слова: | політехнічна освіта профорієнтація вища школа політехнічна підготовка |
Дата публікації: | 2014 |
Короткий огляд (реферат): | Цей напрям освіти є невід’ємним елементом навчання в загальноосвітніх навчально-виховних закладах. Політехнічна освіта – сукупність знань про головні галузі й наукові принципи виробництва, оволодіння загальнотехнічними вміннями, необхідними
для участі в продуктивній праці. Здійснюється вона насамперед у процесі вивчення предметів політехнічного циклу (математики, фізики, хімії, біології, географії), а також інших предметів (історії, основ держави і права, літератури, трудового навчання). Вагоме значення мають практикуми, факультативи з машинознавства, автосправи, електротехніки тощо. Застосовуючи політехнічні знання на практиці, учні набувають загальнотрудових умінь та навичок, зокрема таких: користування простими знаряддями праці та інструментами, аналіз і часткове складання технічної документації, виконання нескладних операцій із ручної та механізованої обробки металу, дерева, ремонт нескладної апаратури та інше. |
Опис: | Обревко В. В. Політехнічна освіта як складник навчання в загальноосвітньому навчальному закладі / В. В. Обревко // Дидаскал. - 2014. - № 14. - С. 254-256. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7103 |
Розташовується у зібраннях: | 14
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|