DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
14 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7096
|
Назва: | Теорія, практика і шляхи реалізації політехнічної освіти школярів |
Автори: | Карпенко, А.Г. |
Ключові слова: | політехнічна освіта сучасна школа професійна підготовка школярів трудове виховання |
Дата публікації: | 2014 |
Короткий огляд (реферат): | Освіта є основою політехнічної і професійної підготовки школярів. Вона передбачає вивчення основ наук, наукових принципів виробництва. Професійна підготовка складається з теоретичного і практичного навчання. Трудова діяльність, в яку включаються школярі, сприяє закріпленню і поглибленню знань, розуміння їх практичного
значення. Трудове виховання збагачує політехнічна освіта учнів тим, що воно формує певне позитивне ставлення до політехнічних знань і вмінь, сприяє ознайомленню учнів з соціально-економічними проблемами сучасного суспільного виробництва, формує позитивне ставлення до продуктивної праці, позитивні риси, мотиви праці. Зміст політехнічної освіти визначає діяльність вчителя і учня. У свою чергу, вчитель, керуючись педагогічними принципами та методами, здійснює процес навчання школярів на базі складових компонентів політехнічної освіти: науково-технічного, соціально-світоглядного, психолого-педагогічного; природоохоронного; організаційно-методичного; дослідного; загальнотехнологічного, а також прикладної і
позанавчальної діяльності учнів. |
Опис: | Карпенко А. Г. Теорія, практика і шляхи реалізації політехнічної освіти школярів / А. Г. Карпенко // Дидаскал. - 2014. - № 14. - С. 245-249. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7096 |
Розташовується у зібраннях: | 14
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|